boekenverkoop


zaterdag 29 november
op de eerste verdieping van de bibliotheek
vanaf 10 uur

6 februari 2012

Verlengen, reserveren... in Mijn Ovinob


Verlengen, reserveren... doe je vanaf nu via "MijnOvinob.be", je eigen digitale bibliotheekomgeving op ons bibliotheekportaal. Je kan er ook rechtstreeks naartoe gaan via www.mijnovinob.be.

In MijnOvinob.be kan je verlengen, reserveren, aankoopsuggesties doen, je uitleengeschiedenis bijhouden, je automatisch laten informeren over je favoriete onderwerpen...

Registreren op MijnOvinob = simpel.

  • je maakt een account aan,
  • je ontvangt een mail, met een link waarmee je je registratie bevestigt,
  • je kan nu inloggen op MijnOvinob.be.
MijnOvinob.be wordt gebruikt door de leners van alle Oost-Vlaamse bibliotheken.

Omstandige uitleg over MijnOvinob.be vind je in de folder.

Lees ook onze bijdrage over het nieuwe bibliotheekportaal.

1 opmerking:

  1. Jammer dat er zonder enige waarschuwing van systeem werd gewijzigd. Ik ben plots mijn bewaarlijst kwijt, waar toch een 120-tal titels stonden van boeken die ik ooit nog wou lezen... Kan me niet voorstellen dat ik de enige met dit probleem ben.

    BeantwoordenVerwijderen